Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 11:57:29 +0300

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/20278 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Ninasi küla, Peipsi (Varjualune) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistul on kolm mahasõitu. Palun 
Transpordiameti seisukohta nende osas ja massiivse varjualuse ehitamise osas 
riigitee teekaitsevööndis. Tarmo Tamm tel. 5049221 [email-masked]

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27016201>  (menetlus nr: 
388290), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister